Rezerwacjaonline

Sprawdź termin

FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Z myślą o wygodzie i potrzebach naszych Gości zebraliśmy w jednym miejscu najczęściej zadawane pytania wraz z gotowymi odpowiedziami.

Nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytanie. Skontaktuj się z nami bezpośrednio:

+48 58 670 47 05
info@hotelfaros.pl

 

1. W jakiej odległości od Lotniska im. Lecha Wałęsu w Gdańsku znajduje się hotel?
Od gdańskiego lotniska dzieli nas ok. 900 m. Czas dotarcia samochodem ok. 5 minut, piechotą ok. 15 minut.

2. Jak można się dostać z hotelu na lotnisko?
Hotel Faros oferuję usługę transferu w cenie 16 PLN (jeden przejazd max. do 4 osób). Usługę transferu prosimy zamawiać w recepcji.

3. W jakich godzinach serwowane jest śniadanie?
Śniadanie w formie bufetu serwowane jest codziennie w godz. 6:30 - 10:30.

4. Co w przypadku bardzo wczesnego wyjazdu i nie będę miał możliwości zjeść śniadania?
Istnieje możliwość skorzystania z paczki śniadaniowej na wynos. O fakcie skorzystania z tej formy prosimy o kontakt z recepcją do godziny 21:00 w noc poprzedzającą wyjazd.

5. W jakich godzinach można skorzystać z restauracji?
Od poniedziałku do piątku w godz. 12:00 - 15:00 istnieje możliwość skorzystania z oferty lunchowej. Restauracja a la carte czynna jest codzienie w godz. 17:00 - 23:00.

6. W jakich godzinach jest czynna recepcja?
Nasza recepcja jest czynna 24 h bez przerw.

7. O której godzinie mogę się zameldować i wymeldować?
Doba hotelowa rozpoczyna się o godzinie 14:00 i trwa do godziny 12:00 dnia następnego. W sprawie przedłużenia doby hotelowej prosimy o kontakt z recpecją nie później niż do godz. 9:00. 

8. Czy hotel jest przystosowany dla osób niepełnosprawnych?
Hotel dysponuje jednym pokojem  1-osobowym dostosowanym do potrzeb osób niepełnosprawnych  w bliskiej odległości recepcji. Do głównego wejścia hotelu prowadzi podjazd dla wózków. Dojazd na wszystkie piętra windą.

9. W jakiej odległości znajduje się najbliższy bankomat?
Bankomat Euronet znajduje się 250 m od hotelu na terenie firmy Intel Technology Poland.

10. Czy w pokojach jest dostępny Internet?
Tak, na terenie całego hotelu dostępny jest szybki, bezpłatny intenet Wi-Fi. Goście otrzymują hasło do Internetu podczas zameldowania, wraz z kluczem do pokoju.

11. Czy w pokojach jest dostępne żelazko?
Żelazko jest dostępne na życzenie Gości w recepcji hotelu.

12. Czy w pokojach znajduje się czajnik?
Tak, w każdym pokoju znajduje się zestaw do parzenia kawy i herbaty.

13. Czy w pokojach znajduje się lodówka?
W lodówki wyposażone są tylko pokoje dwuosobowe typu TWIN i COMFORT.

14. Czy istnieje możliwość przechowania bagażu?
Tak, usługę przechowania bagażu świadczymy Gościom Hotelu Faros. Usługa ta jest dostępna 24 h i bezpłatna. Prosimy i o zgłoszenie się do recepcji hotelu.

15. Czy w hotelu znajduje się parking?
Tak, na terenie hotelu znajduje się przestronny, monitorowany parking dla Gości Hotelu Faros. Wcześniejsza rezerwacja miejsc nie jest wymagana.

16. Czy Hotel oferuje usługi pralnicze?
Tak, usługa dodatkowo płatna. Torbę z rzeczami do prania należy zostawić w recepcji hotelu. Rzeczy zabrane przed godz. 9:00 zwracane są w tym samym dniu w godzinach popołudniowych. Cennik usług pralniczych jest dostępny w pokojach.

17. Przyjeżdżam z małym dzieckiem. Czy hotel dysponuje łóżeczkiem dziecięcym?
Tak, na życzenie Gościa łóżeczko zostanie dostarczone do pokoju. Zachęcamy do poinformowania o takiej potrzebie pracownika recepcji przed przyjazdem.

18. W jaki sposób dostanę się do centrum Gdańska?
W odległości ok. 100 m znajduje się przystanek Szybowcowa, z którego odjeżdza autobus linii 210 w kierunku Gościnna. By dojść do Starego Miasta należy wysiąść na przystanku Brama Wyżynna. Bilety jednorazowe na przejazd można kupić u kierowcy, koszt 3,80 PLN. Po zakupie bilet należy skasować w kasowniku.

 

Oferty specjalne

Oferta ze śniadaniem z możliwością dokonania płatności na miejscu w hotelu.

zobacz szczegóły

dowolna dł. pobytu

BB - Śniadanie w cenie

Oferta elastyczna ze śniadaniem

już od 349 /noc

Oferta ze śniadaniem z możliwością dokonania płatności na miejscu w hotelu. Dodatkowo w cenie zawarty jest jeden transfer z lub na lotnisko Lecha Wałęsy w Gdańsku.

zobacz szczegóły

1 noc

BB - Śniadanie w cenie

Nocleg + Transfer

już od 379 /noc

Oferta specjalna dla gości pewnych swojej podróży.

zobacz szczegóły

dowolna dł. pobytu

BB - Śniadanie w cenie

Oferta bezzwrotna ze śniadaniem

już od 313 /noc

Oferta specjalna dla wcześnie rano podróżujących gości.

zobacz szczegóły

dowolna dł. pobytu

Bez wyżywienia

Oferta bezzwrotna bez śniadania

już od 303 /noc

Idealna oferta dla podróżnych korzystających z pobliskiego lotniska. W ramach pakietu hotel + parking lotniskowy zapewniamy komfortowy nocleg ze śniadaniem, przestronny i monitorowany parking, znajdujący się bezpośrednio na terenie hotelu, oraz ...

zobacz szczegóły

1 noc

BB - Śniadanie w cenie

Nocleg + Parking lotniskowy na 1 dobę

już od 389 /noc

Idealna oferta dla podróżnych korzystających z pobliskiego lotniska. W ramach pakietu hotel + parking lotniskowy zapewniamy komfortowy nocleg ze śniadaniem, przestronny i monitorowany parking, znajdujący się bezpośrednio na terenie hotelu, oraz ...

zobacz szczegóły

1 noc

BB - Śniadanie w cenie

Nocleg + Parking Lotniskowy do 3 dób

już od 399 /noc

Idealna oferta dla podróżnych korzystających z pobliskiego lotniska. W ramach pakietu hotel + parking lotniskowy zapewniamy komfortowy nocleg ze śniadaniem, przestronny i monitorowany parking, znajdujący się bezpośrednio na terenie hotelu, oraz ...

zobacz szczegóły

1 noc

BB - Śniadanie w cenie

Nocleg + Parking lotniskowy do 7 dób

już od 479 /noc

Zostaw nam swojego maila, będziesz mógł uzyskać jako jeden z pierwszych najświeższe informacje o naszych promocjach i najciekawszych ofertach

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Więcej w Polityce prywatności.

OK, zamknij