Reservationonline

Check dates

FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Z myślą o wygodzie i potrzebach naszych Gości zebraliśmy w jednym miejscu najczęściej zadawane pytania wraz z gotowymi odpowiedziami.

Nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytanie. Skontaktuj się z nami bezpośrednio:

+48 58 670 47 05
info@hotelfaros.pl

 

1. W jakiej odległości od Lotniska im. Lecha Wałęsu w Gdańsku znajduje się hotel?
Od gdańskiego lotniska dzieli nas ok. 900 m. Czas dotarcia samochodem ok. 5 minut, piechotą ok. 15 minut.

2. Jak można się dostać z hotelu na lotnisko?
Hotel Faros oferuję usługę transferu w cenie 16 PLN (jeden przejazd max. do 4 osób). Usługę transferu prosimy zamawiać w recepcji.

3. W jakich godzinach serwowane jest śniadanie?
Śniadanie w formie bufetu serwowane jest codziennie w godz. 6:30 - 10:30.

4. Co w przypadku bardzo wczesnego wyjazdu i nie będę miał możliwości zjeść śniadania?
Istnieje możliwość skorzystania z paczki śniadaniowej na wynos. O fakcie skorzystania z tej formy prosimy o kontakt z recepcją do godziny 21:00 w noc poprzedzającą wyjazd.

5. W jakich godzinach można skorzystać z restauracji?
Od poniedziałku do piątku w godz. 12:00 - 15:00 istnieje możliwość skorzystania z oferty lunchowej. Restauracja a la carte czynna jest codzienie w godz. 17:00 - 23:00.

6. W jakich godzinach jest czynna recepcja?
Nasza recepcja jest czynna 24 h bez przerw.

7. O której godzinie mogę się zameldować i wymeldować?
Doba hotelowa rozpoczyna się o godzinie 14:00 i trwa do godziny 12:00 dnia następnego. W sprawie przedłużenia doby hotelowej prosimy o kontakt z recpecją nie później niż do godz. 9:00. 

8. Czy hotel jest przystosowany dla osób niepełnosprawnych?
Hotel dysponuje jednym pokojem  1-osobowym dostosowanym do potrzeb osób niepełnosprawnych  w bliskiej odległości recepcji. Do głównego wejścia hotelu prowadzi podjazd dla wózków. Dojazd na wszystkie piętra windą.

9. W jakiej odległości znajduje się najbliższy bankomat?
Bankomat Euronet znajduje się 250 m od hotelu na terenie firmy Intel Technology Poland.

10. Czy w pokojach jest dostępny Internet?
Tak, na terenie całego hotelu dostępny jest szybki, bezpłatny intenet Wi-Fi. Goście otrzymują hasło do Internetu podczas zameldowania, wraz z kluczem do pokoju.

11. Czy w pokojach jest dostępne żelazko?
Żelazko jest dostępne na życzenie Gości w recepcji hotelu.

12. Czy w pokojach znajduje się czajnik?
Tak, w każdym pokoju znajduje się zestaw do parzenia kawy i herbaty.

13. Czy w pokojach znajduje się lodówka?
W lodówki wyposażone są tylko pokoje dwuosobowe typu TWIN i COMFORT.

14. Czy istnieje możliwość przechowania bagażu?
Tak, usługę przechowania bagażu świadczymy Gościom Hotelu Faros. Usługa ta jest dostępna 24 h i bezpłatna. Prosimy i o zgłoszenie się do recepcji hotelu.

15. Czy w hotelu znajduje się parking?
Tak, na terenie hotelu znajduje się przestronny, monitorowany parking dla Gości Hotelu Faros. Wcześniejsza rezerwacja miejsc nie jest wymagana.

16. Czy Hotel oferuje usługi pralnicze?
Tak, usługa dodatkowo płatna. Torbę z rzeczami do prania należy zostawić w recepcji hotelu. Rzeczy zabrane przed godz. 9:00 zwracane są w tym samym dniu w godzinach popołudniowych. Cennik usług pralniczych jest dostępny w pokojach.

17. Przyjeżdżam z małym dzieckiem. Czy hotel dysponuje łóżeczkiem dziecięcym?
Tak, na życzenie Gościa łóżeczko zostanie dostarczone do pokoju. Zachęcamy do poinformowania o takiej potrzebie pracownika recepcji przed przyjazdem.

18. W jaki sposób dostanę się do centrum Gdańska?
W odległości ok. 100 m znajduje się przystanek Szybowcowa, z którego odjeżdza autobus linii 210 w kierunku Gościnna. By dojść do Starego Miasta należy wysiąść na przystanku Brama Wyżynna. Bilety jednorazowe na przejazd można kupić u kierowcy, koszt 3,80 PLN. Po zakupie bilet należy skasować w kasowniku.

 

Special offers

Standard offer with breakfast, possibility of payment during the check-in at the reception.

see details

any length of stay

BB- Breakfast included

Flexible offer with breakfast

from 279 /night

Standard offer with breakfast, possibility of payment during the check-in at the reception. Additionaly, we offer one transfer to or from the Gdańsk airport included in the price.

see details

1 night

BB- Breakfast included

Accommodation + transfer

from 309 /night

Special offer for guest with confidence about their trip.

see details

any length of stay

BB- Breakfast included

Non-refundable offer with breakfast

from 250 /night

Special offer for early leaving guests.

see details

any length of stay

No meals included

Non-refundable offer without breakfast

from 240 /night

Great offer for travelers using Gdańsk airport. We provide you with comfortable bed and delicious breakfast, spacious, monitored parking and airport shuttle. We guarantee the best price and safety of your car.

see details

1 night

BB- Breakfast included

Hotel + Airport parking up to 1 day

from 319 /night

Great offer for travelers using Gdańsk airport. We provide you with comfortable bed and delicious breakfast, spacious, monitored parking and airport shuttle. We guarantee the best price and safety of your car.

see details

1 night

BB- Breakfast included

Hotel + Airport parking up to 3 days

from 329 /night

Great offer for travelers using Gdańsk airport. We provide you with comfortable bed and delicious breakfast, spacious, monitored parking and airport shuttle. We guarantee the best price and safety of your car.

see details

1 night

BB- Breakfast included

Hotel + Airport parking up to 7 days

from 409 /night

Leave your email address and you will be the first to hear of our promotions and special offers

This website uses COOKIES.

By browsing it you accept our cookies policy, according to your browser settings. Read more about Privacy Policy.

OK, close